Kutsu yhteiseen rukoukseen

Ari Kauhanen
18.4.2020

Rukous yhdistää meitä silloinkin, kun ei ole mahdollista kokoontua yhteen.

Seurakunnan yksi tärkeimmistä tehtävistä on yhteinen rukous. Siksi haluan kannustaa sinua muodostamaan ystäviesi kanssa rukouspiirejä, joihin voitte kokoontua sosiaalisen median välineiden avulla.

Esimerkiksi Whatsapp- ja Skype-videopuhelun voi muodostaa helposti usean henkilön kesken. Voitte myös sopia yhteisen rukousajan, jolloin omilla tahoillanne rukoilette yhteisten rukousaiheiden puolesta. Jakakaa rukousaiheita keskenänne tekstiviestein tai Whatsapp-ryhmän kautta.

Eräs ystävä seurakunnastamme kertoi, kuinka hän on eristyksen keskellä muodostanut ystäväpiirinsä kanssa rukousketjun, jossa tämä ystäväpiiri rukoilee päivittäin kello 12 toistensa perheiden puolesta. Hän kertoi kokevansa todellista rukousyhteyttä ystäviensä kanssa.

Muodostetaan rukouspiirejä toistemme kanssa ja rukoillaan perheidemme, seurakunnan, Varkauden ja maamme puolesta.

Voit myös jättää rukousaiheita seurakunnan esirukoilijoille
• nettisivuilla: https://www.varkaudenhelluntaiseurakunta.fi/rukous-ja-kiitosaiheet/
• Seurakunnan sähköpostiin: varkaudenhelluntaiseurakunta@gmail.com
• Soittamalla tai lähettämällä tekstiviestin Antille tai vanhimmille.