Hyvä Sanoma+ digilehti

Ari Kauhanen
14.5.2020

Korona-ajan teemalehti käsittelee toivoa.

Hyvä Sanoma -lehden eritysnumerossa muun muassa ylilääkäri, perheterapeutti ja yrittäjä kertovat siitä, miten koronavirus näkyy heidän työssään sairaalassa, perheiden parissa ja liike-elämässä. Myös epidemian vuoksi karanteenissa oleva vanhus kuvaa oman arkensa sujumista.

Yksi lehdessä haastatelluista henkilöistä on seinäjokelainen ylilääkäri Matti Rekiaro, joka toimii epidemian torjunnan näköalapaikalla. Hän työskentelee Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin perusterveydenhuollon ja terveyden edistämisen yksikön, Aksilan, johtajana. Rekiaron mukaan vakavan kriisin keskellä tärkeät peruskysymykset nousevat usein esiin.

”Kriisi punnitsee arvot ja mittaa elämänkatsomuksen voiman”, ylilääkäri sanoo.

Lehden haastatteluissa pohditaan monipuolisesti sitä, mistä ihmiset saavat voimavaroja haasteiden keskellä elämiseen. Eritysnumeron teemana on ”Turva, toivo ja tulevaisuus”.

Nettilehti on Varkauden helluntaiseurakunnan kustantama ja lahjoittama lukupaketti paikkakunnan talouksiin. Sen ovat tuottaneet yhteistyössä Suomen Helluntaikirkko, Hyvä Sanoma ry ja Aikamedia Oy.

Linkki digi-lehteen:

www.kristillisetlehdet.fi/varkaus