KAUPPAREISSUT JA UUTISTEN JAKELU

Samuel Autio
29.3.2020

Seurakuntalainen, tarvitsetko kauppa-asioihin apua? Saisiko Sinulle jakaa seurakunnan uutisia suoraan sähköpostiin tai kännykkään?

Kun nyt ei voi fyysisesti kokoontua, yritämme hyödyntää korona-ajan soittelemalla kännykkää. Siis Ari ja minä (Sami) ja vanhimmat ja diakonit soittelemme seurakuntalaisille, erityisesti yli seitsenkymppisille, ja kyselemme jaksamista ja ruokaostosten onnistumista. Jos kauppareissuihin tarvitsee jalkoja ja käsiä, pyrimme järjestämään niitä.

Jos haluat, että seurakunnan tiedotteet tulevat suoraan kännykkääsi tai sähköpostiisi, ilmoita siitä minulle Samille (050-3522559) tai Arille (044-9715856).

Tämä poikkeustilanne muistuttaa tunnelmaltaan sitä aikaa, kun Japani koki jättimaanjäristyksen, tsunamin ja yhdinvoimalaonnettomuuden maaliskuussa 2011. Asuimme silloin Tokiossa. Järistystä seuraavana päivänä kaikilta Tokion huoltamoilta loppui bensa, tietyt tavarat loppuivat kauppojen hyllyiltä jne.

Sinua siunata tahdon!

Samuel Autio