Seurakuntamme järjestää toimintaa eri-ikäisille vauvoista vaareihin. Säännölliset tilaisuudet löydät etusivulta, ja alavalikoista voit lukea enemmän eri kohderyhmille suunnatusta toiminnasta.

Suuri osa seurakunnan toiminnasta pyörii aktiivisten seurakuntalaisten voimin, jotka tekevät työtä vapaaehtoisesti. Uskomme, että Jumala on antanut meille monenlaisia erilaisia taitoja ja lahjoja, joita voimme käyttää yhteiseksi hyväksi seurakunnassa. Jos koet, ettet ole vielä löytänyt omaa tehtävääsi ja haluaisit palvella, ota yhteyttä Anttiin tai vanhimmiston jäseniin, jotka mielellään auttavat Sinua löytämään oman paikkasi!

Toiminnasta tiedotetaan sunnuntaisin jumalanpalveluksien yhteydessä, viikoittain Sinun Savo - ehdessä, näillä www-sivuilla, rukoushuoneen ilmoitustauluilla sekä kuukausittain ilmestyvässä tiedotuslehtisessä.

Yleiset tilaisuudet ovat kaikille avoimia - tervetuloa tutustumaan!